Ak sa netrafíte a budete chcieť nepoužité zbožie vrátiť, zašlite nám ho späť a my vám vrátime jeho plnú cenu.

Snažíme sa zabezpečiť, aby naši zákazníci boli spokojení so službou Parfemy Centrum, preto ponúkame pohodlný systém vrátenia zbožia. K tomu je potrebné urobiť niekoľko jednoduchých krokov.

Najlepší spôsob, ako to urobiť, je prejsť na stránku produktu, požiadať o bezplatnú konzultáciu, počkať na zavolanie a vyhlásiť odmietnutie produktu. Predajcu môžete kontaktovať aj na e-maile info@parfemycentrum.sk a vyhlásiť odmietnutie produktu. Ak nebude porušená celistvosť balíka, zbožie nie je otvorené, použité, nošené a poškodené, môžete do 14 kalendárnych dní od dátumu doručenia zbožia odstúpiť od zmluvy. Upozorňujeme, že ak chcete vrátiť celý balík, vrátime celú čiastku, vrátane nákladov na dopravu. Ak ste si objednali viac zbožia a chcete vrátiť len časť z nich, vrátime vám časť len za vrátené produkty.

Do 14 dní po obdržaní zásielky preveríme vrátené zbožie a rozhodneme o vrátení peňazí na uvedený účet. Podrobnosti o vrátení vám oznámime e-mailom alebo telefonicky.

Pri platbe bankovou kartou bude suma vrátená na rovnakú kartu, ktorou bola pôvodná platba uskutočnená. (ak nevypršala jej platnosť, nie je zablokovaná atď.).

Ak zvolíte spôsob platby na dobierku alebo bankový prevod, budete ďalej kontaktovaní našou zákazníckou podporou. Pre zjednodušenie procesu si pripravte nasledujúce informácie, ktoré poskytnete našemu zástupcovi zákazníckej podpory:

  • IBAN
  • Číslo účtu
  • Meno majiteľa účtu
  • SWIFT kód

Kupujúci nemôže vrátiť:

  • otvorené a použité kozmetické a iné produkty, ktoré prichádzajú do priameho styku s pokožkou (napríklad použitý zubný kartáč, deodorant atď.);
  • doplnky stravy, ak ste ich otvorili a/alebo začali užívať.

Kontakty

V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa odstúpenia bez uvedenia dôvodov nás kontaktujte na e-mailovej adrese info@parfemycentrum.sk

Kutuzovova 11695, 831 03 Bratislava, Slovensko